دانلود زیرنویس فارسی انیمه Suite Precure♪ Movie: Torimodose! Kokoro ga Tsunagu Kiseki no Melody♪

دانلود زیرنویس فارسی انیمه Suite Precure♪ Movie: Torimodose! Kokoro ga Tsunagu Kiseki no Melody♪

دانلود زیرنویس فارسی انیمه Suite Precure♪ Movie: Torimodose! Kokoro ga Tsunagu Kiseki no Melody♪
سال انتشار: 2011
MAL
7.02 از 1,586 رأی
قسمت ها: 1
مدت زمان: 1 ساعت 11 دقیقه
وضعیت: اتمام پخش
نام انیمه: Suite Precure♪ Movie: Torimodose! Kokoro ga Tsunagu Kiseki no Melody♪
ژانر: فانتزی کودکانه جادویی
نام های دیگر: Eiga Suite Pretty Cure♪: Torimodose! Kokoro ga Tsunagu Kiseki no Merodi♪ Suite Precure The Movie: Take it back! The Miraculous Melody that Connects Hearts
خلاصه انیمه
پس از ماموریت درمانی بازگرداندن قلب مهربان پدرش انجام می شود، آکو و مفیستو تصمیم می گیرند با هم به سرزمین بزرگ برگردند. به یکباره، صدای وحشتناکی در شهر پخش می شود، و وقتی خاتمه می یابد، همه موسیقی ها ناپدید شده اند. آکو و مفیستو می خواهند که با سرزمین بزرگ ارتباط برقرار کنند، ولی پاسخی دریافت نمی کنند. با نگرانی تمام، هیبیکی و دیگران به سوی سرزمین بزرگ به راه می افتند، جایی که دیگر در آن نشانی از سرزمین سرشار از موسیقی سابق نیست. دنیا بدون صدا ویران شده، مردم همچون سنگ از احساسات اجتناب می کنند و به نواختن آلات بی صدایشان ادامه می دهند. تنها آکو و دوستش سوزو باقی مانده اند، که توضیح می دهد چگونه ناگهان آفرودیت تغییر کرد و همه ی موسیقی ها را از روی زمین برداشت. آکو و مفیستو، بدبینانه و در جست و جوی یافتن حقیقت، به سوی محلی که آفرودیت بوده می روند. هیبیکی، کاناده و النتصمیم می گیرند به دنبال سوزو بگردند ، کسی که بعد از اینکه آکو داستانش را باور نکرد فرار کرده. حین جست و جو برای سوزو، دخترها با سه مرد که می خواهند جعبه شفا را بدزدند مواجه می شوند. و همچنان که حقیقت آرام آرام مشخص می شود، پرتی کیور مجبور به مقابله با دشمن واقعی می شوند.
بروزشده در 3 سال پیش چهار شنبه منتشر شده در 4 سال پیش جمعه 1,019 بازدید
زیرنویسی برای این بخش ارسال نشده است.
اگر زیرنویسی برای Suite Precure♪ Movie: Torimodose! Kokoro ga Tsunagu Kiseki no Melody♪ دارید می توانید برای ما ارسال کنید.
ارسال زیرنویس
مطالب مرتبط
بخش نظرات