دانلود زیرنویس فارسی انیمه Nurse Witch Komugi-chan R

دانلود زیرنویس فارسی انیمه Nurse Witch Komugi-chan R

دانلود زیرنویس فارسی انیمه Nurse Witch Komugi-chan R
سال انتشار: 2016
MAL
5.98 از 2,967 رأی
قسمت ها: 12
مدت زمان: 22 دقیقه
نوع: سریال
وضعیت: اتمام پخش
نام انیمه: Nurse Witch Komugi-chan R
ژانر: کمدی جادویی کمدی-درام
خلاصه انیمه
کوموگی یوشیدا یک دانش آموز راهنمایی دست و پا چلفتی است که نقاط قوتــش پر انرژی و شجاع بودنش می باشند. او مانند دوست صمیمی اش کوکونا سایونجی که یک آیدل است و سوکاسا کیساراگی ( یک آیدل که لباس مردانه می پوشد ) به عنوان یک آیدل نمایش اجرا می کند ولی برخلاف کوکونا که محبوبیتش به آسمان ها می رسد و سوکاسا که با لباس مردانه جذبه خاص خودش را دارد ، نمایش هایی سطح بسیار سطح پایین دارد. با این حال ، کوموگی ” رویای خودش را دارد .
یک روز موجودی مجروح و اسرارآمیز به نام اوسا ــ پی (Usa-P) مقابل کوموگی ظاهر می شود و کوموگی در درمانش کمک می کند. در ازای مهربانی کوموگی ، اوسا ــ پی ازش می پرسد که دوست دارد دختری افسانه ای بشود که قدرت های جادویی دارد ؟
با تبدیل شدن به دختری افسانه ای و بی میل! کوموگی با افراد نقاب زده ای که ناگهان ظاهر می شوند می جنگد. به عنوان یک پرستار جادویی تازه ، او با موج بیشتری از نقاب دار ها می جنگد و همزمان یک خدمتکار جادویی و خواهر جادویی نیز ظاهر می شوند و یک نوع مبارزه ۳ نفره شکل می گیرد! آیا کوموگی می تواند در ۳ نقش دانش آموز ، آیدل و پرستار جادویی موفق باشد ؟ و چه چیزی در این مبارزات و ” رویایش ” در انتظارش است ؟
بروزشده در 4 سال پیش چهار شنبه منتشر شده در 4 سال پیش جمعه 401 بازدید
زیرنویسی برای این بخش ارسال نشده است.
اگر زیرنویسی برای Nurse Witch Komugi-chan R دارید می توانید برای ما ارسال کنید.
ارسال زیرنویس
مطالب مرتبط
بخش نظرات