دانلود زیرنویس فارسی انیمه Yu☆Gi☆Oh! 5D's قسمت 128 تا 129

دانلود زیرنویس فارسی انیمه Yu☆Gi☆Oh! 5D's قسمت 128 تا 129

دانلود زیرنویس فارسی انیمه Yu☆Gi☆Oh! 5D's قسمت 128 تا 129
سال انتشار: 2008
MAL
7.44 از 80,524 رأی
قسمت ها: 154
مدت زمان: 24 دقیقه
نوع: سریال
وضعیت: اتمام پخش
نام انیمه: Yu☆Gi☆Oh! 5D's
نام انگلیسی: Yu-Gi-Oh! 5D's
نام های دیگر: Yuu Gi Ou: Duel Monsters 5DS Yugioh 5 D's
خلاصه انیمه
یو☆گی☆اوه! 5Ds در آینده نه چندان دور، به دنباله ی یو☆گی☆اوه! دوئل هیولاها GX روایت میشود. به دنبال پایه و اساس کارگردان، برنامه روی بازی کارتی دوئل هیولاها تمرکز دارد.

نئو دومینو سیتی، یک شهر تکامل یافته ی جدید بزرگ ترین شهر جهان است که توسط مدیرش، رک گادوین اداره میشود. ستلایت، دومینو سیتی قدیمی بازنامگذاری شده، الان منطقه اصلی دفع زباله است و ساکنان آنجا، ستلایت ها در شرایط وخیمی هستند و از دوئل کردن محرومند.

فودو یوسِی، شخصیت اصلی برنامه، یک D-Wheel ساخته است (برای نوع جدید دوئل یعنی رایدینگ دوئل استفاده میشود) به امید این که بتواند به نئو دومینو سیتی فرار کند. خشمگین برای انتقام گرفتن از جک اطلس، شاه رایدینگ دوئل، او موفق شد فرار کند و برای کارت عزیزش، استارداست دراگون، با جک دوئل کند. با این حال وقتی استارداست دراگون همراه کارت اصلی جک یعنی رد ریمنز دراگون، یک کریمسون دراگون عجیب ظاهر شد و به همراه آن یک علامت ماه گرفتگی عجیب روی بازوی یوسی ایجاد شد.

از اینجا به بعد، یوسی و دوستانش به دنیایی از تاریکی کشیده میشوند که در آن باید به روش خودشان دوئل کنند و برای نجات دنیا از نابودی ای که به زودی فرا میرسد تلاش کنند.
منتشر شده در 3 سال پیش جمعه 258 بازدید
زیرنویس اختصاصی قسمت 128 انیمه فایو دی اس از دوعل اکادمی
کاور : مازیار
مترجم : نیما پناهی
تهیه کننده : متین پیور

@yugioh_channel
#انیمه
#5ds
برای نمایش لینک دانلود زیرنویس لطفا صبر نماید تا صفحه بصورت کامل بارگذاری شود

بخش نظرات