دانلود زیرنویس فارسی انیمه Fullmetal Alchemist: The Conqueror of Shamballa

دانلود زیرنویس فارسی انیمه Fullmetal Alchemist: The Conqueror of Shamballa

دانلود زیرنویس فارسی انیمه Fullmetal Alchemist: The Conqueror of Shamballa
سال انتشار: 2005
MAL
7.51 از 203,484 رأی
قسمت ها: 1
مدت زمان: 1 ساعت 44 دقیقه
وضعیت: اتمام پخش
نام انیمه: Fullmetal Alchemist: The Conqueror of Shamballa
ژانر: اکشن ماجراجویی درام فانتزی
نام انگلیسی: Fullmetal Alchemist: The Movie - Conqueror of Shamballa
نام های دیگر: Gekijyouban Hagane no Renkinjutsushi - Shanbara wo Yuku Mono Fullmetal Alchemist the Movie: Conqueror of Shamballa FMA Movie
خلاصه انیمه
خلاصه انیمیشن
داستان در دو جهان متفاوت ولی موازی با هم اتفاق می افتد ، آلمان معاصر قبل از جنگ و دنیای معاصر بنام “شامبالا” که اعضای حزب نازی آلمان در فکر باز کردن دروازه “شامبالا” و عبور از آن هستند .
مونیخ ، آلمان سال 1923 ، دو سال از زمانی که “آلفونس” از دنیای خودش به یک دنیای دیگه کشیده شده ، گذشته است ، از کشور خودش ، از دوستانش و از برادر کوچیکش آلفونس” جدا شده است و محروم از قدرت کیمیاگری خودمی باشد. 
او در تمام این مدت به مرد جوانی به نام “آلفونس هیدریچ” که بسیار شبیه برادر خودش می باشد ، کمک می کرده __ “آلفونس هیدریچ” مهندس جوانی است که در مورد پرتاب موشک ، تحقیق می کرده __ تا شاید روزی ، راهی برای بازگشت به خانه پیدا کند ، اگرچه تا حالا تمام تلاش های اون بی ثمر بوده است.
داستان از آن جایی آغاز میشود که ” ادوارد” و “آلفونس هیدریچ” در مسیر بازگشت با یه سری رقاصه و یه دختر کولیِ پیشگو به نام “نوا” آشنا میشوند . در این دنیا کولی ها جایی در بین مردم ندارند و مردم آنها را یه مشت دزد ، تلقی می کنند .
از طرف دیگر سازمانی به نام “تیول” به سرکردگی زن جوانی به نام “ایکارت” و کمک دستش ژنرال “هاوشهوفر” که از طرف حزب نازی ها حمایت میشوند ، قصد دارند ، دروازه “شامبالا” رو باز کنند ( همان کشوری که زادگاه “آلفونس” و “الریک” می باشد) ،آنهااعتقاد دارند ، این کشور یعنی “شامبالا” ، یه کشور آرمانی است و در آن رنج و مصیبت و نفرت ، جایی ندارد و مردم در این کشور می توانند تا ابد در صلح و امنیت زندگی کنند…
… اما غافل از اینکه این سازمان ، اهداف شومی دیگری برای خود دارد ، آنها می خواهند از دنیای دیگری ( همون “شامبالا” ) ارتش و سلاح بیاورند و یک جنگ اساسی راه بیندازند و در نهایت بر کل جهان ، حکومت کنند ، به همین منظور قصد دارند از قدرت پیشگوییه، “نوا” همان دختره کولی ، و پدر “آلفونس و الریک” ، جناب آقای “هوهنهایم” و از تخصص فنی “آلفونس هیدریچ” برای مقاصد شوم خودشان ، سو استفاده کنند.
اما “ادوارد ” و “آلفونس هیدریچ” در این دنیا و “آلفونس” و دوستانش در دنیای شامبالا ، تمام تلاش خود را برای متوقف کردن آنها انجام میدهند .
بروزشده در 3 سال پیش شنبه منتشر شده در 4 سال پیش جمعه 1,546 بازدید
اگر زیرنویسی برای Fullmetal Alchemist: The Conqueror of Shamballa دارید می توانید برای ما ارسال کنید.
ارسال زیرنویس
برای نمایش لینک دانلود زیرنویس لطفا صبر نماید تا صفحه بصورت کامل بارگذاری شود
مطالب مرتبط
بخش نظرات