دانلود زیرنویس فارسی فیلم 2021 Minions: The Rise of Gru

دانلود زیرنویس فارسی فیلم 2021 Minions: The Rise of Gru

دانلود زیرنویس فارسی  فیلم 2021 Minions: The Rise of Gru
سال انتشار: 2021
امتیاز: از 0 رأی
زبان فیلم: English Vietnamese
مدت زمان:
نوع: فیلم
محصول: USA Japan France
نام فیلم: Minions: The Rise of Gru
ژانر: ماجراجویی کمدی خانوادگی انیمیشن
خلاصه فیلم
دانلود زیرنویس فارسی فیلم Minions: The Rising of Gru 2020 ، دانلود زیرنویس فیلم مینیون‌ها: ظهور گرو ، این فیلم محصول مشترک کشور های آمریکا، فرانسه و ژاپن در سال 2020 است که مورد استقبال عده ی زیادی هم قرار گرفت. کایل بالدا (Kyle Balda) کارگردان این فیلم بوده و برایان لینچ (Brian Lynch) وی را در امر نویسندگی یاری کرده است. این کارگردان تا به حال انیمیشن های خوبی نظیر فیلم 2015 Minions را هم تولید کرده است.
انیمیشن مینیون‌ها: ظهور گرو در ژانرهای ماجراجویی، کمدی و خانوادگی ساخته شده و نمرات بسیار خوبی را هم از سایت ها و منتقدان مختلف دریافت کرده است. در این انیمیشن از صداگذاران خوب و نام آشنایی مانند استیو کرل (Steve Carell) و لوسی لاولس (Lucy Lawless) استفاده شده است که هر یک به ترتیب صداگذاری شخصیت های گرو و نانچاک را عهده دار بوده اند. گفتنی است که افراد مذکور در تولید آثار مهم دیگری مانند فیلم 2005 The 40-Year-Old Virgin نیز سهیم بوده اند.
داستان انیمیشن Minions The Rising of Gru (انیمیشن مینیون‌ها ظهور گرو) در مورد دنباله ای از اتفاقات نسخه های قبل است. این بار شخصیتی به نام گرو سعی دارد تا در حومه ی شهر به فعالیت های مورد علاقه ی خود ادامه داده و در آن ها پیشرفت کند. وی در این مسیر دشمنان زیادی هم دارد که باید آن ها را از میدان به در کند. در این بین گرو از حمایت همه ی مینیون های با مزه برخوردار است و…
اکنون شما می‌توانید در پایین صفحه لینک‌های دانلود زیر نویس فارسی فیلم Minions: The Rising of Gru 2020 را مشاهده کنید، همچنین می‌توانید برای دانلود زیرنویس فیلم Minions: The Rising of Gru (دانلود زیرنویس فیلم مینیون‌ها: ظهور گرو) و سایر زیرنویس‌های جدید فیلم‌های سینمایی روز دنیا از سایر بخش‌های سایت ساب گیت دیدن فرمایید.
2+
بروزشده در 4 سال پیش سه شنبه منتشر شده در 4 سال پیش جمعه 231 بازدید
اگر زیرنویسی برای Minions: The Rise of Gru دارید می توانید برای ما ارسال کنید.
ارسال زیرنویس
برای نمایش لینک دانلود زیرنویس لطفا صبر نماید تا صفحه بصورت کامل بارگذاری شود
2021 Minions: The Rise of Gru
زبان: فارسی
مطالب تصادفی
بخش نظرات