دانلود زیرنویس فارسی سریال 2017 The Handmaid's Tale

دانلود زیرنویس فارسی سریال 2017 The Handmaid's Tale

TV-MA
دانلود زیرنویس فارسی  سریال 2017 The Handmaid's Tale
سال انتشار: 2017
امتیاز: 8.4 از 185,864 رأی
زبان فیلم: English German Greek
مدت زمان: 60 دقیقه
نوع: سریال
محصول: USA
نام فیلم: The Handmaid's Tale
ژانر: درام علمی-تخیلی هیجانی
نام دیگر: The Handmaid's Tale: La Servante écarlate
خلاصه فیلم
دانلود زیرنویس فارسی سریال The Handmaid’s Tale ، دانلود زیرنویس سریال سرگذشت ندیمه ، سریال The Handmaids Tale سریالی در ژانر درام، علمی تخیلی و هیجان انگیز می باشد که بر اساس رمان معروف و پرفروش The Handmaid’s Tale اثر مارگارت اتوود، نویسنده کانادایی که در سال 1985 منتشر شد، ساخته شده است. این سریال توسط بروس میلر Bruce Miller ساخته شده است که موفق شد در دو بخش از جشنواره امی ، جایزه دریافت کند. پخش فصل اول سریال The Handmaid’s Tale در 26 آپریل 2017 از شبکه Hulu شروع شد. از دیگر سریال های محبوب شبکه هولو می توان به سریال 11.22.63 و یا سریال Catch-22 اشاره کرد. به جرات می توان گفت که سریال سرگذشت ندیمه یکی از بهترین سریال هایی است که از این شبکه پخش شده است.
دانلود زیرنویس فارسی سریال The Handmaid’s Tale با لینک مستقیم
داستان سریال The Handmaid’s Tale درباره زنی به نام آفرِد (با بازی الیزابت ماس) است که در “گیلیاد” منطقه ای که قبلا جزو آمریکا بوده است زندگی می کند. فضای گیلیاد فضایی پر از رعب و وحشت است که بارداری و به دنیا آوردن فرزند در این فضا می تواند هم یک نعمت باشد و هم موجب بدبختی شود. آفرد اکنون متعلق به یکی از فرماندهان بلند پایه گیلیاد به نام “فرد” است. در این جامعه از زنان فقط به عنوان وسیله ای برای افزایش جمعیت استفاده می شود که این امر باعث نابودی این زنان می شود…
فصل اول سریال سرگذشت ندیمه توانست 5 جایزه و فصل دوم 9 جایزه را از جشنواره امی دریافت کرد که موفقیت فوق العاده ای برای این سریال محسوب می شود. همچنین این سریال تا به حال توانسته در دو بخش از مراسم جوایز گلدن گلوب ، برنده جایزه شود. بازیگر نقش اول این سریال الیزابت ماس Elisabeth Moss است که با بازی فوق العاده اش توانست برنده جایزه بهترین بازیگر زن سریال تلویزیونی از جشنواره گلدن گلوب در سال 2017 شود. از دیگر کارهای الیزابت ماس می توان به سریال Top of the Lake اشاره کرد. زیرنویس فارسی فصل سوم سریال The Handmaid’s Tale (دانلود زیرنویس فصل سوم سریال سرگذشت ندیمه) نیز برای دانلود قرار گرفت.
7+
بروزشده در 2 سال پیش پنچ شنبه منتشر شده در 4 سال پیش جمعه 1,037 بازدید
اگر زیرنویسی برای The Handmaid's Tale دارید می توانید برای ما ارسال کنید.
ارسال زیرنویس
برای نمایش لینک دانلود زیرنویس لطفا صبر نماید تا صفحه بصورت کامل بارگذاری شود
فصل 4 قسمت 9
زبان: فارسی
فصل 4 قسمت 8
زبان: فارسی
فصل 4 قسمت 7
زبان: فارسی
فصل 4 قسمت 6
زبان: فارسی
فصل 4 قسمت 5
زبان: فارسی
فصل 4 قسمت 4
زبان: فارسی
فصل 4 قسمت 1 تا 3
زبان: فارسی
فصل 3
زبان: فارسی
فصل 2
زبان: فارسی
فصل 1
زبان: فارسی
مطالب تصادفی
بخش نظرات