دانلود زیرنویس فارسی فیلم 2001 The Others

دانلود زیرنویس فارسی فیلم 2001 The Others

PG-13
دانلود زیرنویس فارسی  فیلم 2001 The Others
سال انتشار: 2001
امتیاز: 7.6 از 324,901 رأی
زبان فیلم: English French
مدت زمان: 101 دقیقه
نوع: فیلم
محصول: Spain USA France Italy
نام فیلم: The Others
ژانر: ترسناک هیجانی رازآلود
خلاصه فیلم
دانلود زیرنویس فارسی فیلم The Others 2001
صحنهٔ فیلم، روزهای پایانیِ جنگ جهانی دوم است. گریس استورات (نیکول کیدمن)، یک مادر کاتولیک است که به‌همراه دو فرزند کوچکش در یک خانهٔ پرت زندگی می‌کند. بچه‌ها، آن (آلاکینا مان) و نیکولاس (جیمز بنتلی)، یک نوع بیماری نادر حساسیت به نور دارند. بنابراین، زندگی آن‌ها با یک‌سری قوانین عجیب و پیچیده که برای محافظت آن‌ها از اشعهٔ آفتاب در نظر گرفته شده، عجین شده‌است.
همزمان با ورود سه خدمتکار جدید به خانه (خانم برتا میلز (فیونلا فلاناگان)، یک باغبان به نام آقای ادموند توتل (اریک سایک) و یک دختر لال جوان به نام لیدیا (الین کسیدی)) یک‌سری حوادث عجیب رخ می‌دهد و گریس کم‌کم پی می‌برد که آن‌ها تنها نیستند و از این موضوع می‌ترسد. آن، نقاشی‌ای از ۴ نفر ــ یک مرد، یک زن، یک پسربچه به نام ویکتور و یک پیرزن ترسناک ــ می‌کشد که می‌گوید آن‌ها را در خانه دیده‌است.
صدای یک پیانو از داخل یک اتاق قفل‌شده شنیده می‌شود؛ درحالی‌که هیچ‌کس داخل اتاق نیست. هر بار که گریس به اتاق وارد یا از آن خارح می‌شود، در بسته می‌شود. هنگامی که سعی می‌کند دلیل آن را بفهمد، در محکم به او می‌خورد و او را به کف زمین می‌اندازد. گریس سعی می‌کند با یک تفنگ به مبارزه با مزاحمان برود، اما نمی‌تواند آن‌ها را پیدا کند. او دخترش را برای حرف‌های مزخرفش دربارهٔ ارواح سرزنش می‌کند تا اینکه خود هم با آن‌ها مواجه می‌شود. او متقاعد می‌شود که چیزی شوم در خانه وجود دارد؛ ازاین‌رو در یک هوای مه‌آلود، برای رفتن پیش کشیش و درخواست برای دعا، از خانه بیرون می‌رود. در این ضمن، خدمتکاران که توسط خانم میلز رهبری می‌شوند، کارهایی انجام می‌دهند. باغبان سه سنگ قبر را زیر برگ‌های پاییزی دفن می‌کند و خانم میلز به حرف‌های آن که علیه مادرش سخن می‌گوید، گوش می‌دهد.
0
بروزشده در 3 سال پیش سه شنبه منتشر شده در 4 سال پیش جمعه 526 بازدید
اگر زیرنویسی برای The Others دارید می توانید برای ما ارسال کنید.
ارسال زیرنویس
برای نمایش لینک دانلود زیرنویس لطفا صبر نماید تا صفحه بصورت کامل بارگذاری شود
2001 The Others
زبان: فارسی
مطالب تصادفی
بخش نظرات